2009. december 18., péntek

Virtuális éttermem étlapja

Mandy játékra hívott, hogy készítsem el képzeletbeli éttermem étlapját. Képzeletbeli éttermemben csak néhány asztal van, ahol kellemes hangulatban lehet vacsorázni. A berendezés visszafogott, letisztult vonalvezetésű és ez jellemezné a tányérokat, evőeszközöket és egyéb kellékeket is.
Az étlapon pedig ezek állnak:

Levesek / előételek:
Újfokhagymás kencével kent házi kenyér


Főételek:


Desszertek:

Hááát... látszik, hogy desszert fronton nem vagyok valami jó, de mentségemre legyen, hogy nem azért, mert nem tudom elkészíteni, hanem inkább azért, mert nem eszem, na meg azok a felesleges kalóriák ;-)
És mivel nem eszek sertéshúst, egyetlen receptem sincs, ami abból készült volna.

És hogy én kik étlapját olvasnám szívesen:


A játék szabálya: Álmodd meg a saját étlapodat, a Te általad már elkészített/közzétett ételekből. A felsorolásba az ételeket linkkel szúrd be, hogy a hozzád betérő Látogatók meg is tudják nézni, mit is ennének. Készíts egy virtuális étlapot, 8-20 féle étellel, amit bátran és jó szívvel ajánlanál. Ha ezzel megvagy, küld tovább maximum 3 Barátodnak/Kollégádnak/Bloggertársadnak, így lesz ideje a játéknak szépen végig menni a gasztroblogokon. "

eM

7 megjegyzés:

mandy tarragon írta...

Akkor szeretném kérni a körtelevest, a csirkét nektarinnal és a mascarpone krémet :)

szepyke írta...

Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám!:)
Kicsit el vagyok havazva, vagy porcukrozva, de igyekszem megírni!:))
Lehet, hogy Te desszert fronton nem vagy "erős", én meg szinte alíg eszem meg valamit...:)))))
Nagyon köszönöm!:)

szepyke írta...

Örülök, hogy megismerhettelek!:)))Remélem, hogy rendben hazaértél:)

Marjan írta...

Mandy, a rendelést vettem ;-)

Marjan írta...

Szepyke, karácsony utás is nyithat az éttermed ;-)
Én is örülök, remélem nálad is minden rendben volt a hazaérkezéssel, de előtte még sokáig tudtál maradni.

mandy tarragon írta...

Boldog karácsonyt :)

mandy tarragon írta...

És boldog új évet :)